مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نارضایتی مجیدی از خط حمله استقلال| چرا گل نمی‌زنیم؟!

  • کد خبر: ۹۱۴۶۲
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
نارضایتی مجیدی از خط حمله استقلال| چرا گل نمی‌زنیم؟!
فرهاد مجیدی از وضعیت هجومی استقلال ناراضی است. این نارضایتی بعد از گلزنی مدافعان استقلال به تیم پیکان بیشتر هم شده است.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال هر اندازه از عملکرد مدافعان تیمش در بازی با پیکان راضی بود، اما از وضعیت هجومی تیمش گله کرد. سرمربی استقلال از ابتدای لیگ تاکنون حتی یک بار با صراحت از ناکامی خط حمله تیمش نیز سخن به میان نیاورده بود، اما او بعد از بازی با پیکان به حدی اوضاع تیمش را نامناسب دید که وضعیت به وجود آمده در خط حمله تیمش را نامناسب نامید.


مهاجمان استقلال در فصل جاری عملکرد درخشانی نداشته‌اند و در راس همه رودی ژستد با ۳۸۶ دقیقه ناکامی در ترکیب استقلال گل نزدن‌ترین بازیکن خط حمله تیمش محسوب می‌شود. در حالی  که ارسلان مطهری با وجود دقایق کمتری که در ترکیب تیمش قرار گرفته، دو بار موفق به گلزنی شده، اما ژستد نتوانسته از فرصت‌هایی که نصیبش شده نهایت بهره را ببرد.

بدون شک اگر مدافعان استقلال در بازی با پیکان در نقش گلزن عمل نمی‌کردند، مشکلات استقلال در این بازی هم به چشم می‌آمد و چه بسا با بردی خفیف و شاید هم مساوی صحنه را ترک می‌کرد، اما گل‌هایی که سیاوش یزدانی و محمد دانشگر برای استقلال به ثمر رساندند، به نوعی روی ضعف دیگر بازیکنان خط حمله سرپوش گذاشت.

این وضعیت درحالی در استقلال حاکم است که سرمربی آبی‌ها ترجیح می‌دهد همچنان از امین قاسمی نزاد بازی نگیرد. مجیدی حتی در بازی با پیکان از خاقانی هم استفاده کرد، اما فرصتی به قاسمی نژاد نداد تا در ترکیب استقلال عرض اندام کند.

باید دید که فرهاد مجیدی برای بازی با سپاهان چه تدبیری دارد و آیا می‌تواند وضعیت هجومی تیمش را بهبود ببخشد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->